כשרות האוכל בטיולים

כשרות האוכל בטיולים

כשרות האוכל בטיולים

לטיול הזה אתם מגיעים ליהנות, את הדאגות תשאירו לנו. "מונדו טריפ" מתמחה בטיולי קבוצות מאורגנים, תוך שימת דגש על הנגשת מזון כשר וטעים לאורך כל המסע. מתוך היכרות רבת שנים עם השוק המקומי וגופי הכשרות הידועים במקום, ברשותנו ידע נרחב אותו תקבלו על מגוון מוצרים כשרים ומזון גלאט, להשגה בכל נקודה בדרום אמריקה. מבחינתנו, ארגון טיול מקצועי הוא לא רק חוויית אתר, מסלול או אטרקציה כזאת או אחרת אלא מכלול שלם של ימים מלאי חוויה והנאה – כולל כמובן הנגשת מזון טעים ומשביע. השילוב הזה הוא כדי לאפשר לקבוצות מאורגנות של שומרי מסורת המעוניינים באוכל כשר, ליהנות מהטיול בדרום אמריקה ללא טרדה ומוגבלות במהלך הטיול. נשמח לעמוד לשירותכם בהכנת ארוחות בכשרות גלאט, כדי שאתם תוכלו פשוט ליהנות מכל רגע בימי הטיול.

לטעום את האותנטיות המקומית

חלק מחוויית טיול כוללת היכרות עם הטעמים האותנטיים המאפיינים את המדינה והמקום. אם זה אסאדו בארגנטינה, סביצ'ה בפרו, או הפֵייז'וֹ‏אדה בברזיל. כחלק מארגונו המקצועי של הטיול, אנחנו נעשה הכל כדי שלא תוותרו על שום טעם מחוויית הטעמים המקומית העשירה. לרשותכם יעמוד צוות מקצועי ומיומן שידאג לארוחות טעימות ומזינות מרכיבים מקומיים טריים וניחוחות משכרים, לאורך כל ימי הטיול.

סעודות השבת

מרבית הטיולים מתוזמנים כך שלסעודות השבת נתארח בקהילות יהודיות, בתי חב"ד המקומיים או בבית משפחות יהודיות מקומיות. בטיולים מסוימים בהם נגיע למקומות בהם לא מצויה קהילה, נעצור בבתי מלון מקומיים וצוות מונדו טריפ יפיק עבורכם את מטעמי השבת לחוויה מושלמת.

גלאט בהשגחה

המזון המסופק ע"י "מונדו טריפ" הינו בכשרות מהודרת, ותחת ליווי של משגיח צמוד בכל זמן הבישולים. חלק מהמוצרים מיובאים מישראל וחלקם נקנה במקום, בכשרות מהדרין או ללא חשש (כמו ירקות וכדו'). נוכחות משגיח הכשרות לאורך הטיול חשובה להזדמנויות רבות נוספות שיכולות לצוץ, בהן נדרש ידע הלכתי לשאלות מזדמנות.

למעלה